Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Turó de Samont, Sant Pere de Vilamajor

Turó de Samont.

Avui hem fet un altre cim del Montseny, però aquest no és tant conegut ni tant alt com els 3 principals. En concret fa 1.273m.

Ens endinsem amb el cotxe al Parc del Montseny i el deixem a la vora del camí al costat d'altres cotxes, doncs no hi ha cap pàrquing habilitat.

Comencem la pujada des de bon inici de la ruta, seguint per un camí forestal i continuant per un corriol força escarpat que fa que ens haguem d'aturar un parell de vegades degut a l'esforç.

Arribem a l'ermita de Sant Elies, i pugem fins un mirador on hi ha una torre de vigilància.

Continuem la pujada per corriols força empinats, i trobem un parell de miradors amb un banc per seure i tot ;-))

Finalment arribem a dalt on hi ha un punt geodèsic, i tenim vistes als pics principals del Montseny (Turó de l'Home, Les Agudes, Matagalls) i cap el Tagamanent.

La tornada per senders i pistes forestals és fàcil de seguir i enllaça al final amb el camí inicial a prop del cotxe.

Pel camí de tornada, ens vam trobar un mòbil i el vam portar a la policia municipal perquè el retornessin ;-))

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu seguir ...