Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Turó de l'Home i Les Agudes des de Santa Fe de Montseny

Turó de l'Home i Les Agudes des de Santa Fe de Montseny.

Avui hem fer 2 dels principals cims del Montseny (dues muntanyes d'alçada semblant 1705,8m i 1705,4m).

Fa temps vam fer el Matagalls i així ja tenim tots 3.

Hem arribat cap a les 9h i hi havien pocs cotxes, pel que hem pogut aparcar molt bé.

Feia un dia fred, ennuvolat i amb una mica de vent als cims, però durant el passeig cap dalt hem anat molt bé entre els faigs pelats.

El terra era ben ple de la caiguda de les fulles dels arbres, cosa que dificultava una mica ja que el camí és força pedregós i no es veia bé on es posava e peu.

Està molt ben senyalitzat i no feia falta seguir el GPS. La ruta comença pujant el Turó de l'Home. Abans d'arribar al cim hi ha un pou gran i molt ben cuidat.

Un cop dalt, després de fer les fotos cap al mar i Montserrat, es va carenant sense baixar masses metres fins arribar a les Agudes, on hi ha una pujadeta final gens complicada tot i ser de pedres punxagudes.

El cim pedregós de les Agudes es veu imponent des de l'Eix transversal, i des de dalt es veu l'Eix i el Pirineu nevat al fons.

Des d'aquí hi ha una baixada d'uns 3 quilòmetres fins el cotxe. Passes per 3 fonts de les que queia un rajolí d'aigua i per un pont de fusta.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...