Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Puig Estela (100 cims)

Puig Estela des de Sant Martí d'Ogassa.

Ruta circular on assolim un altre repte muntanyenc dels 100 cims.

Aparquem el cotxe i de seguida ens trobem amb l'Ermita de Sant Martí d'Ogassa, en molt bon estat de conservació. Passem pel costat i enfilem la pujada fins a la Portella d'Ogassa i aquí tenim unes vistes del Taga que no passem per alt.

Ja només ens queden un parell de quilòmetres més de pujada progressiva fins arribar al cim del Puig Estela. Val a dir, que pel camí fem una paradeta al Puig Coma d'Olla per fer unes fotos i admirar també les vistes que ens ofereix, val la pena.

Baixem el cim en direcció al Coll de Pal i l'Estany del Tarter (una mica sec d'aigua), on trobem una font, molt de bestiar pasturant i unes vistes de les valls magnífiques.

Ja un cop a l'estany, tornem a enfilar una mica de pujada per arribar de nou a la Portella d'Ogassa i desfer les nostres passes fins arribar de nou al cotxe.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...