Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Turó de Montsoriu

Turó de Montsoriu (100 cims).

Bona ruta fàcil de seguir, ja que es passa per una pista forestal, i es veu el castell dalt del turó des de ben lluny.

La pujada final és molt sinuosa i fem drecera per algun sender per retallar camí, tot i que arribar a la base d'aquest tram final és de bon fer i sense massa desnivell.

No hi ha punts d'interès, més que gaudir de la passejada i del bon dia que hem tingut.

El castell està en molt bon estat i és molt gran, però no es pot accedir a l'interior (tot i que fan visites guiades).

Bones vistes cap el mar i els cims del Montseny, que són molt a prop, i avui fa molt bon dia per tirar-hi fotos.

La tornada cap a Breda és molt ràpida, tot i que el sender és més dur i empinat, i arribem a Breda, on hem de fer un últim km pels carrers del poble fins arribar al cotxe.

Us deixem l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...