Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

La Morella

La Morella (100 cims).

Aquest cim el vam combinar amb el cim de La Penya del Papiol. Tots dos estan a prop però haurem d'agafar el cotxe per anar d'un a l'altre.

Per deixar el cotxe passem per la urbanització Rat-Penat de Castelldefels, i seguirem uns 4 quilòmetres per dins del Parc Natural del Garraf fins deixar el cotxe al lateral esquerra de la carretera (lloc habilitat).

El camí d'anada i tornada és el mateix, simplement que per pujar, en un punt del camí ens desviem a la dreta per veure diferents avencs (el de la Silvia, el de l'Asensio, el dels Llambrics), alguns més amagats que d'altres, però tots indicats i amb molta fondària (fins a 80 m.).

A l'esquerra de la pista és veu un centre meteorològic que anem deixant enrere per anar a buscar el cim. No té cap pèrdua. Tot el tram es fa per pista asfaltada menys el tall final per accedir al cim.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...