Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

El Montau i el Puig de la Mola

El Montau i el Puig de la Mola (Olesa de Bonesvalls).

Avui dos 100 cims!!!

Un circuit considerat com a moderat de casi 19 quilòmetres i força desnivell acumulat, però en el que culminem 2 cims emblemàtics.

La part de la pedrera dura de fer. Una pujada amb molta pendent i tota amb graveta, cosa que la fa més complicada de pujar, ara, un cop a dalt, si et gires i veus el camí fet no té preu (nosaltres vam fer el trajecte a la inversa del que marca el circuit original).

Primer vam pujar al cim del Puig de la Mola, fàcil de fer i amb bones vistes. Després vam baixar per anar a trobar el camí que puja cap El Montau.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...