Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Talaia del Montmell

La Talaia del Montmell (100 Cims).

Ruta circular que nosaltres vam fer del revés per error nostre, la part positiva és que passes del waypoint 2 a l'1 pel bosc i la part negativa és que la baixada és més forta de fer, per la restat tot perfecte.

Les vistes són increïbles, llàstima que nosaltres vam trobar pols en suspensió i no deixava veure més enllà, tot i així vam poder gaudir.

Pel camí no es troba ombra, menys del wpt 2 a l'1 com he comentat abans. en dies de calor portar aigua i gorra per no patir.

Passem per la Creu de Montmell (molt gran i espectacular), el castell de Montmell (en ruïnes) i les ermites de Sant Marc i Sant Miquel.

Classifiquem aquesta ruta com a moderada pel desnivell que té i les grimpades a fer, però amb bona força física no té més dificultat.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...