Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Penya del Papiol

Penya del Papiol (100 cims).

Deixem el cotxe al poble de Sant Miquel d'Olèrdola per fer un dels dos 100 cims que volem fer avui. Travessem la comarcal i enfilem el recorregut a través de les vinyes de "Cava Torreblanca" fins arribar al peu del cim.

La pujada es fa força empinada i pedregosa, però sense complicacions per arribar al cim. Un cop aquí dat, tenim bones vistes cap a la plana de Vilafranca del Penedès i les muntanyes de Montserrat, tot i que el dia està força enteranyinat a causa de la pols provinent del Sàhara.

Per baixar seguim el recorregut cap a una pedrera. Aquí sí que haurem d'anar més en compte en la baixada per les pedres rodades.

Aquest cim el vam combinar amb el cim de La Morella. Tots dos estan a prop però haurem d'agafar el cotxe per anar d'un a l'altre.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...