Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Puigsallança

Puigsallança desde Sant Aniol de Finestres.

Un cim més aconseguit dins de la llista dels 100 cims de la FEEC i aquest el considerem com a moderat pel desnivell que hi ha.

Vam seguir el track que us posaré més a sota, però haurem de tenir en compte el següent:

Actualment, el Mas Costabella està habitat per una parella amb una nena i dos gossos i no deixen passar pel camí (és privat). Just abans d'arribar-hi, hi ha un trencant a ma esquerra que és per on es pujava antigament i per on s'ha de passar. Aquest camí està en bon estat, però la pujada és forteta. Es torna a enganxar amb el track original en el quilòmetre 2,2 aprox. i no té pèrdua.

Abans d'arribar al quilòmetre 4 el camí es comença a tapar per la malesa, però encara es pot passar bé.

En diverses ocasions vam trobar arbres caiguts, però es pot passar per sobre sense cap dificultat.

El santuari de Santa Maria de Finestres molt maco i molt ben conservat.

Km. 11,31 - Desnivell 639m. - Desnivell acumulat 786m. - Temps 3h 35'

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...