Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Puig de Gallicant i Gorgs de la Febró (Arbolí)

Puig de Gallicant i Gorgs de la Febró (Arbolí).

Aquesta ruta prometia molt, però al final ha estat força "fiasco" pels entrebancs que ens vam trobar. Comences al poble d'Arbolí i ràpidament vas guanyant alçada fins arribar a la base del pic de Gallicant.

Quan arribem ens trobem una parella que ens comenta que hi ha caçadors, i els trobem tot seguit. Ens diuen que podem seguir pel camí, però sense abandonar-lo, i que estan fent la batuda just al pic que volem pujar. Així doncs, decidim continuar la ruta i mirar de fer el cim al final, quan tornem si ja han acabat.

Arribem als gorgs passant per corriols, i aquí l'aigua brilla per la seva absència. Hi ha les gorgues més grans i fotogèniques sense ni una gota d'aigua. Tot i això fem alguna bona foto des de les alçades.

Anem seguint cap el pic de Gallicant (1.009m). Quan hi arribem ja no hi ha rastre dels caçadors i fem el cim, tot i que dalt està rodejat d'arbres i no tens cap vista dels voltants.

Baixem cap el poble i el cotxe passant per una ermita (on hi viuen doncs es veu roba estesa) i 200m abans d'arribar al poble ens comença a nevar.

Sort que ja quasi hem arribat!!!

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...