Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Picorandan i Puig Pelat (Capafonts)

Picorandan i Puig Pelat (Capafonts).

Avui hem anat a Capafonts, poblet molt fotogènic situat dalt d'un turó, des d'on hem sortit per fer una llarga ruta que ens ha portat a fer 2 dels 100 cims.

El Picorandan (991m) es troba a poc més de 2,5 km del poble, i és una roca molt gran que domina el poble i la vall.

Tot pujant per un sender pedregós (en aquesta zona hi ha molts camins de pedres) hem arribat a dalt, i a terreny descobert (sense arbres que ens protegissin del vent).

Avui ens hem trobat un vent molt fort i fred. A l'hora de dinar hem sentit que deien que per la zona ha arribat a 126 km/h. Després de fer unes fotos hem seguit cap el Puig Pelat (1.077m). Hi ha un camí fàcil de seguir, que passa per la Creu Trencada.

Més endavant trobem la desviació cap el Puig Pelat, on ens ha tornat a bufar fort el vent i, en haver de fer escalada per les roques ens ha molestat força. Dalt era impossible estar-se quiet per fer una foto, i hem estat poca estona.

A la tornada cap el poble hem passat per diferents senders i caminets (també pedregossos), però alguns pel mig d'arbres que ens han parat el vent. Hem passat per un gran roc que en diuen El Grau, i a partir d'aquí ja tot baixada cap el poble que es veia al fons.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer...