Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Puig CornAdor (Alpens)

Puig Cornador (Alpens).

Avui hem fet 2 rutes. Aquesta ha estat la primera abans de fer la dels Munts.

Els 2 punts de sortida estan a uns 8 km, però no vam trobar una ruta que els fes tots 2 cims de cop. Aquesta era més curta, però tenia més desnivell, així que vam decidir començar per aquesta.

Deixem el cotxe a la sortida del poble d'Alpens. Comencem per un camí forestal que ràpidament es converteix en un corriol i va enfilant-se. És força pedregós però de bon fer, tot i que el temps està emboirat i les pedres i el camí és força humit.

Abans del quilòmetre 4 ja érem dalt del cim. No es veia res dels voltants, una llàstima doncs hi ha un bon mirador, però ens vam fer unes fotos al costat de la bandera que hi ha, i a seguir la ruta.

La baixada es fa bé, i ràpidament ets a baix al costat del cotxe. Passes prop d'una paret de pedra alta i prima molt fotogènica i també al costat d'una gran bassa d'aigua. També vam estar fent unes fotos a la paret de tanca d'una casa, doncs té un tancat molt peculiar i fotogènic.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer...