Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Calonge, Creu del Castellar, Muntanya de Can Mont, Serra de l'Escorpí, Calonge

Calonge, Creu del Castellar, Muntanya de Can Mont, Serra de l'Escorpí, Calonge.

Comencem aquesta ruta pujant a la Torre de la Creu del Castellar. Segons hem pogut llegir, és un dels punts més macos per observar Calonge des de dalt, i és veritat, les vistes són espectaculars. Llàstima el dia que no ens acompanya.

Anem direcció a Can Mont, però ens trobem el camí tallat. Així dons girem cap a la dreta i mirem de fer la volta per dalt. Anem investigant camins i passem per la Muntanya de Can Mont, per sota les torres d'alta tensió i al final tornem a enllaçar amb el camí que voliem fer, passant per davant de la Font de la Nina.

Seguim pujant fins arribar a la Serra de l'Escorpí, allà girem cap a la dreta fins a trobar un corriol a ma dreta indicat amb fites de pedra que decidim seguir. Passem per les Roques de la Vall del Foc i seguim part del riu fins tornar a enllaçar amb el camí principal que ja ens portarà fins al cotxe.

Classifiquem aquesta ruta com a moderada per les pujades que té. Son força accentuades, amb molta pedra i molt seguides.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km. 12,04 - Desnivell 301m. - Desnivell acumulat 1025 segons el mòbil - Temps 2h 35'