Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Pedralta, Cova d'en Pere, Poblat ibèric de Plana Basarda, Coll de Sant Baldiri, Coll del Vidre.

En aquesta ruta deixem el cotxe a dalt de Pedralta i ens acostem directament al mirador per veure les vistes que ens ofereix i l'Ermita de Pedralta.

Baixem fins a la cova del Cau de la Guilla i seguim fins arribar al corriol que ens porta a la cova d'en Pere. Val a dir que ens va costar força trobar-la, però al final la vam veure (queda amagada al darrera d'un arbust).

Ara toca pujar cap amunt fins arribar al poblat ibèric i després fem tot un seguit de puja i baixa passant per sota de les torres elèctriques.

Considerem aquesta ruta com a moderada/difícil, doncs el tram final és el més dur i tot i que la ruta no és llarga, tant pujar i baixar es nota.

Després de passar el Coll del Vidre ens trobem un mirador amb vistes al mar i pocs metres després ja som al cotxe.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...