Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Puig d'Afrou

Puig d'Afrou (La Cellera de Ter).

Un nou cim amb molt bones vistes que val molt la pena fer-lo.

Val a dir que la pujada té algun tram fortet i la baixada també és força dreta, per això el considerem com a moderat.

Pel camí de pujada vam passar per una antiga ferreria, ara en runes com podeu veure a la fotografia de sota.

Un cop a dalt les vistes impressionants com gran part dels cims que ens envolten per tota aquesta zona.

Tot el track està marcat amb marques blaves i és de bon seguir.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...