Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Quermany Gros

Quermany Gros i Quermany petit.

Ruta circular al cim del Quermany de Pals. Aquest cim està inclòs dins dels 100 cims de la FEEC i és de molt bon fer.

Al principi hi ha un petit tall que fem per asfalt, no deu arribar ni a dos km., però després tot el recorregut és per corriols o pista forestal, tot i que hi ha força tall que és molt pedregós.

Abans d'arribar al Quermany Gros passem a veure les mines d'en Bofill. Val la pena entrar-hi, tenen molta fondària i des de fora no ho sembla.

Des del Roquissar del Quermany ja tenim molt bones vistes, però un cop a dalt del Quermany Gros, si no hi ha boira, tenim unes vistes espectaculars per la poca alçada que té aquest cim.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km. 9,54 - Desnivell 190 m.- Desnivell acumulat 243 m.- Temps 2h.