Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Fitor (oncotrail tram 8)

Fitor.

Avui hem decidit fer el tram 8 de l'oncotrail que va pels voltants de Santa Coloma de Fitor.

Vam anar en cotxe fins al km. 2 i un cop allà vam començar la ruta. Es passa tota l'estona per camins de pista i corriols, fins i tot per deixar el cotxe. allà vam trobar una petita esplanada on es podia aparcar i vam decidir deixar-lo allà doncs el camí és força dolent (molts de clots i forats pel cotxe).

És un continu de pujades i baixades que no deixa descansar gaire les cames.

Pel camí vam trobar el dolmen dels tres peus i cap al final de la ruta vam trobar un pou de Glaç.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km. 13,1 - Desnivell 205 m - Desnivell acumulat 377 m. - Temps 3h.