Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

La Bisbal d'Empordà

La Bisbal, Torre d'en Ronsard, Collet del Puig de Forques, clot de la Tina, Sant Pol, La Marqueta.

Ruta circular que passa tota l'estona per corriols i corriolets, tots ells molt nets i de bon fer.

Bona part d'aquesta ruta la vaig fer corrent i la veritat que vaig gaudir molt.

Passem per la riera de Marqueta, però es pot travessar sense dificultat, ja que no porta molt de cabdal d'aigua.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...