Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Montclar

Montclar (100 cims).

Solius, Cova de Sa Tuna, Poblat Ibèric, Montclar i Sant Baldiri.

El cim del Montclar està inclòs dins dels 100 cims de la FEEC.

La ruta és de bon fer, però la part final té algunes grimpades per poder accedir a la cima.

Només de començar trobem el Menhir de Can Llaurador. Seguint el camí vam veure la cova de Sa Tuna. El forat per entrar és perfectament rodó i un cop a dins la cova hi ha molta amplitud. També vam passar per un poblat ibèric que tenia sitges per recollir l'àigua de la pluja, i ens va impactar molt la fondària que tenien algunes i també el seu tamany.

Un cop a dalt hi havia molt bones vistes en totes direccions. També ens vam haver d'aguantar fort al pal de la bandera pel fort vent que ens feia.

Al baixar, passem per l'Ermita de Sant Baldiri. Un cop a dins de l'Ermita es veu on hi havia el retable, la part de la cuina, etc. encara es pot pujar per unes escales per les que vam accedir a dalt del teulat i vam sortir a fora a veure les vistes.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu seguir ...