Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Sant Miquel de Solterra (Sant Hilari Sacalm)

Sant Miquel de Solterra (100 cims), el Salt de Sant Marti, Font de la Formiga i altres per la banda de Sant Hilari Sacalm.

Un cim més a la butxaca!!!

Avui aprofitem per pujar un nou cim i començar a veure els colors de la tardor i el paisatge que ens deixa amb les fulles caigudes al terra ... fantàstic.

El camí de pujada i baixada el fem entre faigs i castanyers i la pujada és de bon fer (no hi ha cap pendent forta) i en algun moment és planer. Pot ser diria que és més costós el primer tram de la baixada ja que és més pronunciada i s'ha d'anar més alerta per no acabar posant el cul a terra. Després el camí ja és per pista i és de molt bon fer.

Pel camí, tant de pujada com de baixada es passa per diferents fonts i totes ragen aigua (al menys de moment) i al final del camí ens trobem amb un salt d'aigua molt maco. Se'ns dubte us recomano la ruta!!!

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km. 10,57 - Desnivell 446m. - Desnivell acumulat 508m. - Temps 3h entre pujar i baixar