Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Llagostera (Molins del Ridaura)

Molins del Ridaura - Torrent de Can Duran - Coll de Solius - Torrent de la Deu.

Avui anem a visitar uns molins.

Ruta molt suau de fer. Al mig de la ruta hi ha un caminet que puja molt de cop, però amb cames tot es fa.

La ruta és molt interessant, es veuen força molins en runes i un petit salt d'aigua al final que té el seu encant (tot i que avui no hi havia gaire aigua, només un rajolí).

S'atravessa el riu força vegades, però o bé està sec o hi ha pedres per passar-hi. No ens hem mullat els peus cap vegada!! jeje

El principi de la ruta és molt ombrívol gràcies als arbres, després el camí és més obert i hi toca el sol.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km 13,82 - Desnivell 162m. - Desnivell acumulat 236m. - Temps 4h.