Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Mare de Déu del Mont

El Mont o Mare de Déu del Mont (100 cims).

Un cim més fet!!!

Doncs això, cal anar posant-se objectius i poc a poc anar-los assolint. I avui n'hem aconseguit un de nou, la Mare de Déu del Mont!!!

Hi ha un tall que puges més inclinat i és de més mal fer, però la resta, amb cames i paciència es fa.

La ruta és circular, però com a moltes d'altres, es pot accedit per un altre costat. Nosaltres vam deixar el cotxe més avall d'on indica la ruta (us deixo el link a sota) i vam fer mig km. més anant i mig més tornant, però vaja, va servir d'escalfament.

A mig camí hi ha les runes de Sant Llorenç de Sous que les estan reconstruint i la veritat que val la pena. Estan fent molt bona feina.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...