Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Castell d'Aro (Puig de les bateries)

Castell d'Aro - Puig de les Bateries - Platja de Sant Pol - Castell d'Aro.

Després d'una setmana de descans que ja tocava hem decidit començar de nou amb una de més suau. Avui poca pujadeta i només 10 km.

Una part d'aquesta ruta la passes pel carrilet, una altra part pel mig de Castell d'Aro i una altra pel camí de ronda. Tot de bon fer. La única part que puges més és el tall per arribar al Puig de les bateries, que passes per un corriolet i tot es fa pujada, però res important.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km. 10 - Desnivell 112m. - Desnivell acumulat 139m. - Temps 2h.