Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Sant Patllarí (100 cims)

Sant Patllarí (100 cims).

Ruta sense massa dificultat, que passa per caminets forestals i senders.

Deixem el cotxe al pàrquing de les Estunes i comencem a caminar passant pel costat del llac. Hi havia un camp ple de cigonyes i altres estaven sobre els nius que fan dalt de pals habilitats per nidificar.

La pujada no és molt forta, però si continua.

És l'època dels bolets i en trobem molts vora el camí, tot i que no són comestibles ... quina llàstima.

A mig camí trobem una zona amb molt bones vistes del llac, al costat de can Lluti. Seguim el track i anem pujant cap a l'ermita de Sant Patllari, on també hi ha un refugi.

Després de fer un moix a dalt, toca baixar. Passem per un mirador que no ens deixa obtenir gaire vista del llac ja que està força tapat pels arbres.

Cap al final hi ha un parell de quilòmetres amb fortes baixades no aptes per tots els públics, fins a tornar a les Estunes.

Com que ho vam fer força ràpid i era molt aviat per anar a dinar vam fer una volta al llac, sumant 7,5 km a la ruta principal que us deixo a sota.