Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Sant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb-Serrat de la Noguera-Sant Roc-Bosc Encantat

Sant Andreu de Gurb-La Creu de Gurb-Serrat de la Noguera-Sant Roc-Bosc Encantat.

Comencem la nostra ruta a Sant Andreu de Gurb, on hi ha un castell molt restaurat. Aparquem al costat del cementiri.

El cim no és massa alt (852m) i s'hi arriba ràpid, doncs al quilòmetre 1,5 ja som a dalt de la Creu.

Tenim una forta pendent per un sender, però el camí està ben senyalitzat i sembla que puges escales doncs hi ha un bon tros on estan excavats els esglaons al terra.

No hem tingut sort i avui hi ha força boira i des de dalt no es veu res, tot i que el cim està net, enlairat i permet tenir vistes cap els 4 costats.

Fem la baixada i després es puja al serrat de la Noguera, on toca grimpar. Aquí dalt hi ha una bona plana plena de camps sembrats, que rodegem. La resta de la ruta es fa per camins de terra i senders.

Passes al costat de la Pinassa (un pi no massa gruixut, però si molt alt). Arribes a la petita ermita de Sant Roc (en bon estat).

Finalment, just a punt d'arribar a Sant Andreu de Gurb hi ha el bosc encantat, on hi ha un rierol i al voltant tot de figures que animen el camí. Fins i tot s'ha de mirar enlaire, doncs algunes pengen dels arbres.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...