Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Santa Coloma de Farners

El Turó del Vent i el Castell de Farners de Sta. Coloma de Farners.

Ruta molt maca i circular en la que deixem el cotxe en el pàrquing al costat del pavelló municipal.

Comencem la ruta per un passeig ple d'arbres amb el riu al costat amb petits salts d'aigua, però val la pena fer una ullada de tant en tant.

El Turó del vent i el Castell estan de costat. Per pujar al turó hi ha una corda, però l'accés és molt fàcil. La mateixa pedra del turó té forma d'escales i no presenta cap dificultat.

El castell està en molt bon estat de restauració i a l'igual que el turó, tenim unes magnífiques vistes.

Abans de pujar al Turó del vent vam anar a veure uns gorgs. En teníem tres per visitar, però degut al mal estat del camí (estaven tallant tots els arbres i els van deixant on cauen), no vam poder accedir al tercer gorg. Ho vam intentar per diferents punts però cada cop quedàvem embarrancats i al final vam desistir.

Tornant de la visita del castell, vam creuar el Pas de l'Os. És un salt d'aigua equipat amb cordes per poder baixar (o pujar en el cas que es faci en el sentit contrari al nostre), però també de bon fer. Per arribar-hi vas força estona pel camí del riu, però no portava aigua i es podia passar perfectament.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu seguir ...