Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Castell Saverdera (100 cims)

Castell Saverdera des de la Selva de Mar 100 cims).

Ruta circular en la que hem decidit pujar al Castell de Palau Saverdera des de la Selva de Mar doncs ens semblava l'entorn més maco que des de Palau Saverdera.

Deixem el cotxe a la Selva de Mar en un pàrquing i de seguida enfilem per corriols, en cap moment toquem asfalt.

Passem pel costat del riu i podem apreciar la Font dels Lledoners i una mica més endavant un salt d'aigua.

Seguim fins al Mas Estela, on es passa per davant però en un cartell ens diu que es pot passar respectant el medi ambient.

Arribem a la Font rovellada i al Dòlmen dels Quindals, el qual està una mica destrossat. Pel camí ens trobem unes sureres impressionants.

Un cop som a dalt de la cima, camí que es fa força pel dret i fent moltes grimpades, toca passar per la carena fins arribar al Castell.

Baixant passem per davant del Monestir de Sant Pere de Rodes i es baixa per camí asfaltat fins arribar al pàrquing (uns 350 metres) i deixem el camí asfaltat per tornar a entrar per corriols fins arribar al cotxe. Es passa pel costat del riu i l'entorn és molt maco.

Tota la ruta està marcada. Al principi amb marques verdes, vermelles i grogues. Després ens quedem només amb les grogues fins arribar a dalt de la carena que hi ha un cartell. A l'esquerra Roses i a la dreta la Selva de Mar. Aquí tornem a trobar les marques verdes i vermelles que seguim fins arribar al cotxe. Tot el camí està molt ben indicat.

Les vistes a dalt de la carena són impressionants. Per un costat es veu Port de la Selva i la Selva de Mar i per l'altra costat podíem veure el Golf de Roses, Empuriabrava i l'Escala.

Considerem aquesta ruta com a moderada per les grimpades a fer.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...