Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Púbol (Sant Llorenç de les Arenes)

Púbol, Sant Llorenç de les Arenes, Flaçà, La Pera, Púbol.

Seguim amb el confimament del cap de setmana, així doncs tornem a portar una nova ruta del nostre entorn. Avui cap a Sant Llorenç de les Arenes i a veure què trobem.

La ruta és de bon fer, no hi ha cap pujada gran ni cap dificultat pel camí.

Sortim de Púbol i atrvessem la carretera C66 en direcció a Foixà. Abans d'arribar a Foixà trobem un camí de pista amb un rètol que hi posa "La font del cargol" i decidim anar per allà i així no fer tant d'asfalt. Per aquest camí arribem a Sant Llorenç de les Arenes i anirem pel costat del riu Ter durant una estona fins arribar a un altre camí de pista que també ens queda a ma esquerra, que ens portarà a Flaçà.

Un cop a Flaçà, només ens queda tornar a atravessar la C66 i passar pel camí de La Creu, que va de Flaçà a La Pera i també és pista forestal i seguir fins a Púbol.

Espero que us hagi agradat!!!

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu seguir ...