Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Montigalà i el Balcó de les Bruixes

Madremanya-Molí de Can Llach-Montigalà-Balcó de les Bruixes-Montnegre-Font Picant.

Després d'una setmana de pluges, avui ens fa un dia esplèndid i aprofitem per pujar a Montigalà des de Madremanya. Una ruta llarga, però que tampoc té cap dificultad. Alguna pujadeta més intensa però de bon fer. Pot ser la part més aborrida és el tall final de pista que és el mateix que a l'anada, però a part d'això, la resta de la ruta molt bé.

A més, amb les pluges caigudes el Rissec porta molta aigua i això s'ha d'aprofitar.

Les vistes des de Montigalà i el Balcó de les Bruixes impressionant. És pot veure fins i tot Les Medes. Això sí, cal enganxar un dia sense boira.

El Molí de Can Llach també ens va impressionar força. No vam poder entrar a dins perquè a l'haver plogut passava força aigua i no vam poder atravessar, però val la pena arribar-hi fins allà.

Us deixo l'enllac d'aquesta ruta per si la voleu fer ...

Km. 19,94 - Desnivell 355 - Desnivell acumulat 561 - Temps 5h. aprox.

23/01/2021 tornem a fer aquesta ruta. Aquesta vegada hem deixat el cotxe més a prop del riu Rissec.