Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Púbol (Corçà, Monells)

Púbol, Planils, Anyells, Corçà, Monells, Planils, Púbol.

Ja que seguim amb el confinament i no podem anar gaire lluny, seguim fent voltes pels voltants de casa nostra i descubrint nous indrets.

Hem fet una volta circular, sense gens de dificultat i passant la meitat del camí per pista forestal i l'altra meitat per asfalt.

No vam fer gaires fotos, doncs el temps tampoc era ideal, de fet ens va ploure gran part del camí. Al principi era poca cosa, però poc a poc s'anava animant. Per sort, quan va caure la pluja més forta ja erem a casa.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si voleu fer ...

Km. 12,3 - Desnivell 100m.- Desnivell acumulat 175m. - Temps 2h.