Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Púbol (Millars, Madremanya)

Púbol, Millars, Madremanya, Vilosa Pedrinyà, Púbol.

Ruta circular que es pot fer sense dificultat al no tenir cap pujada important.

Més de la meitat d'aquesta ruta passa per pista forestal en molt bon estat i la resta per camí d'asfalt, però són camins amb poc trànsit de vehicles.

Des de Vilosa tenim unes bones vistes dels Àngels, de les Gavarres i del Pirineu.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...