Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

El Taga (100 cims) i Sant Armand

El Taga des de Ogassa (100 cims) i El Puig de Sant Armand.

Ruta circular i amb més de 1.000 metres positius pujant 😅

Per fer aquesta ruta vam veure dos punts de sortida, des de Ogassa i des de Pardines. A nosaltres ens quedava molt més a prop sortir des de Ogassa i així vam fer. Com veureu amb el títol, vam aprofitar el dia per pujar també al Sant Armand, muntanya que no és dels 100 cims però que també té molt bones vistes.

Vam deixar el cotxe al Coll de Jou i allà mateix davant nostre ja teníem el Taga, només calien fer 2 quilòmetres de pujada.

Un cop a dalt i gaudir d'aquelles meravelloses vistes i fer la foto amb la creu de color groc, vam baixar pel dret per l'altra costat de la muntanya uns 900 metres per enfilar cap al Puig de Sant Armand i tornar al punt de sortida.

Considerem aquesta ruta com a moderada pel fort desnivell que vam trobar. el Sant Armand té algunes grimpades i ja vens amb les cames cansades pels quilòmetres fets.

Per cert, pujant el Taga vam trobar carreretes (cama-secs)!!!

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...