Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Montbarbat (100 cims)

Turons de Lloret de Mar (Montbarbat).

Anem a fer una ruta prop de Lloret que recorre els principals turons de la zona (Puig Oliver, turó d'en Gall, Montbarbat i el Terme Gros). El de Montbarbat pertany al 100 cims.

Deixem el cotxe lluny del punt d'inici doncs hi ha forces caminets (alguns en mal estat per passar el cotxe) i no tenim clar quin hem d'agafar.

Enfilem cap amunt i quan arribem al punt d'inici ja portem uns 3 quilòmetres de pujada a les cames.

Sort que la ruta, tot i ser força puja i baixa, és distreta: hi ha bones vistes del mar, les valls, el Montseny i fins i tot el Pirineu.

Es combina el caminar sota els arbres amb trossos de camí sense protecció del sol.

Dalt del cim de Montbarbat hi ha un poblat ibèric mig desenterrat.

Tornem cap el punt d'inici de la ruta i seguim la baixada per arribar al cotxe seguint un altre camí on hi trobem més ombra.

Us deixo l'enllaç de la ruta en la que ens vam inspirar per si la voleu fer (nosaltres li vam fer modificacions) ...