Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Comanegra i El Puig De Les Bruixes (100 cims)

Comanegra i el Puig De Les Bruixes

Ruta circular prop de Beget on fem 2 pics que pertanyen al repte dels 100 cims, el Comanegra de 1.557m i el Puig de les Bruixes de 1.392m.

Anem amb cotxe per una pista fins a l'oratori de Can França on comencem la pujada seguint la carena cap el Comanegra. Gran part del camí marca la frontera amb França.

Una vegada arribem a dalt, i després de gaudir d'unes vistes espectaculars, seguim la carena fins el pic de Les Bruixes per un sender amb grans pendents a tots dos costats del camí. Fins i tot vam trobar un excursionista que estava reculant, ja que la baixa es toma força forta en algun moment.

Una vegada has arribat a baix a la pista, ja no hi ha complicacions per tornar cap el cotxe passant per la bassa de Monars.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...