Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Puig de Bestrecà (100 cims)

Puig de Bestrecà, Oix.

Llarga ruta per l'Alta Garrotxa passant quasi tota l'estona per pista forestal i senders (alguns no gaire ben marcats).

Nosaltres vam fer-la al revés que l'enllaç doncs vam deixar la pujada del puig pel final. També val a dir que vam veure un track per on es passava per la cresta i deien que era molt més maco de fer-ho així.

Dit i fet, ens vam baixar el track passant per la creta, però després de 4 hores de camí i no haver avançat més de 2 quilòmetres, vam desistir i vam pensar de fer-la un altre dia amb un altre track.

Així doncs, ens vam descarregar un nou track que deixem més a sota per intentar fer-la, però aquesta vegada des de la base i anar pujant gradualment. Vam perdre el camí un parell de vegades, i, a la pujada al cim també és una mica complicat seguir-lo degut a que no està molt marcat.

Vam veure un parell de roures monumentals prop de Sant Miquel d'Hortmoier.

A la Mare de Déu d'Escales vam trobar una parella que pujava un sac de sorra per restaurar l'ermita i el refugi, però nosaltres, al fer-la al revés no vam poder col·laborar.

Dalt hi ha un castell en runes, però rodejat d'arbres que impedeixen tenir bondes vistes cap a tots els costats.

Tot i això hi ha algun mirador per fer fotos i s'aprecia la pujada feta.

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...