Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Sant Benet (100 cims)

Sant Benet des del Santuari del Coll, Osor.

Pugem amb el cotxe fins el Santuari del Coll, on el deixem aparcat.

Seguint el track passem per diferents miradors amb vistes cap el pantà de Susqueda i el Far.

La ruta és per pista forestal i senders entre castanyers i faigs, tot i que en algun punt, els arbres caiguts dificulten seguir el track i ens va obligar a obrir-nos pas per esbarzers i matolls per seguir el camí indicat.

La pujada no és massa forta, tot i que es dona molta volta per arribar fins dalt, on ens trobem una explanada-mirador que compensa les penalitats de la pujada.

La tornada és més directe doncs el camí travessa la carretera que zigzagueja fins el Santuari. Aquesta baixada es fa en poc temps ja que el caminet és força bo i convida a accelerar el ritme.

Us deixo l'enllaç de la ruta per si la voleu fer ...