Pels qui encara no ho sabeu, som en Manel Borrego i la Silvia Covaleda de Púbol, poblet conegut pel famós Castell-Museu de la Gala Dalí.

Un dia vam decidir que passàvem moltes hores asseguts a la cadira a causa de les nostres feines i ens vam dir que això no podia ser. Així doncs, ens vam posar unes esportives, un xandall i una gorra i vam sortir a fora a explorar mon.

La cosa es va anar engrescant i vam canviar les esportives i el xandall per roba de trekking i dia a dia, o setmana a setmana, mirem d'anar assolint objectius.

La veritat és què hi ha coses molt maques que ens envolten i desconeixem totalment.

De vegades la ruta ens surt malament, d'altres ens trobem que els accessos que tenim prevists estan tancats o inaccessibles, però sempre hi ha una alternativa a seguir i un objectiu a aconseguir.

Val la pena!!!

Les nostres rutes

Torroella de Montgrí (Les dunes)

Les Dunes.

Avui farem un recorregut divertit per les Dunes de Torroella de Montgrí.

Pel camí trobarem tot de barraques de pedra seca i moltes fonts. En algun tall es troben encara força arbres caiguts, degut al temporal Glòria i les pluges que hi ha hagut posteriors. Al ser un lloc de difícil accés no és fàcil de treure tot l'arbrat caigut, però en cap moment es fa inaccessible el camí.

La baixada de les dunes és espectacular, corrent pel mig de la sorra (de fet, diria que no es pot fer sense córrer jajaja) ... ens ho vam passar d'allò més bé :)

Us deixo l'enllaç d'aquesta ruta per si la voleu fer ...